是乂不是叉

Nemo - Nightwish

【私心向】


感觉这个很适合《plan:Ψ》里的Tireadelitte 「魔弹射手」了

This is me,

这就是我

for forever...one of the lost ones

永恒如斯,茫茫迷失的一员

The one without a name...

这失却名氏的生灵

without an honest heart as compass

亦无执念使心安定

This is me,for forever..

这就是我,永恒如斯

one without a name

那失却名氏的生灵

This life's the last endevaour..

这是最后的一丝希望

to find he missing lfeline

能为我寻回遗失的生机

Oh how Iwish for soothing rain

你可知我多么企盼,那雨霖浸润心田

All Iwant is to dream again

我只愿能重拾那追梦华年

My loving heart lost in the dark

勿让我热切的心,就这样迷失在黑暗里

For hope I'd give my everything...

倾我所有亦在所不惜

My flower withered between the

pages two and three

我采撷的花朵就凋谢在那零落的书页间

The one scent forever gloom,

那卿卿芳华惊鸿一瞥,却又永世长存

gone with my sins

已随我的罪孽悄然消泯(Gone with my sins)

What the dark that sleep with

angels call the past for help

循那茫茫暗径赶路愿那天使伴我

入眠向那匆匆过客求助

Touch me with your love,

请以你的爱抚慰我

and reveal to me my true name

并将我的真名启示

Oh how Iwish for soothing rain

你可知我多么企盼那雨霖浸润心

AllI want is to dream again

我只愿能重拾那追梦华年

My loving heart lost in the dark

勿让我热切的心就这样迷失在黑夜里

「Nemo」




评论

热度(44)

  1. 共1人收藏了此音乐
只展示最近三个月数据